Eenvoudig een productieve en wendbare Case wiellader aanschaffen
Zakelijke dienstverlening / januari 15, 2021

Wanneer u op zoek bent naar wielladers, heeft u de keuze uit verschillende mogelijkheden. Verstandig is om te kiezen voor een wiellader van het betrouwbare merk Case. Zij produceren namelijk erg sterke en compacte wielladers. Indien u uw wiellader bij hen aanschaft, heeft u tevens de keuze uit diverse varianten. U zoekt dus een Case wiellader, ook wel grondverzetmachine genoemd, uit die perfect aansluit bij uw wensen en behoeften. Nu is de vraag: waar haalt u een kwalitatieve grondverzetmachine van dit merk vandaan? Daarvoor gaat u naar Van der Vrande Bouwmachines, dat gevestigd is in het Brabantse Beek en Donk. Zij voorzien u van de juiste machine en bieden u tevens advies op maat. Een grondverzetmachine biedt u diverse voordelen In het assortiment van deze specialist vindt u ongetwijfeld de juiste Case wiellader voor uw onderneming. Iedere grondverzetmachine van Case is wendbaar en erg veelzijdig. Verder zijn het zeer moderne productieve machines, die zowel comfort als veiligheid bieden. Dankzij een Case grondverzetmachine bent u verzekerd van stijgende capaciteit en dus ook een hogere opbrengst. Redenen genoeg om voor de machines van dit merk te kiezen! Twijfelt u welke Case wiellader het meest geschikt is in uw situatie? Dan overlegt u…

Kies voor een deskundige advocaat voor ondernemingsrecht bij dit kantoor in Nijmegen
Zakelijke dienstverlening / december 15, 2020

Als u op zoek bent naar een advocaat die gespecialiseerd is in ondernemingsrecht, dan zit u goed bij Hijink Advocaten in Nijmegen. Want of u nu een beginnend ondernemer bent of juist als zeer ervaren bent als ondernemer, iedereen wil zich focussen op hun corebusiness: ondernemen. Het kan helaas voorkomen dat u te maken krijgt met juridische problemen en allerlei andere obstakels op de weg. Het is dan verstandig om te kiezen voor een advocaat met vele jaren ervaring in bedrijfsrecht. Waarvoor u een advocaat inschakelt U doet zich er dan ook goed aan om een advocaat ondernemingsrecht van deze specialisten in Nijmegen in te schakelen. Zij bieden een uitgebreid dienstenpakket en regelen zaken waar u misschien niet eerder aan dacht. Wat dacht u bijvoorbeeld van diverse contracten die u ongemerkt afsluit met personeel, een zakenpartner of debiteuren? Om problemen in deze contracten te voorkomen, helpt een advocaat van dit advocatenkantoor in Nijmegen u verder met alle zaken omtrent ondernemingsrecht. Kennis van diverse rechtsgebieden Maar niet alleen als het gaat om contracten zit u goed bij dit advocatenkantoor. Deze specialisten denken met u mee. Zij zijn gespecialiseerd in verschillende rechtsgebieden, waardoor zij u over diverse facetten die te maken hebben…

Met railverlichting systemen kunt u alle kanten op
Zakelijke dienstverlening / oktober 14, 2020

Wanneer u verlichting nodig heeft voor uw winkelpand, horecazaak of een ander bedrijfspand, zijn er eindeloos veel mogelijkheden. Niet alleen heeft u de keuze uit diverse bedrijven die deze verlichtingssystemen voor u aan kunnen leggen, u kiest ook uit een breed scala aan verlichtingssoorten. Welk soort verlichting het best bij uw pand past, hangt onder andere van de functie, de grootte en de eigenschappen van uw pand af. Uiteraard speelt hetgeen u met de verlichting wilt bereiken ook een rol. Wilt u bijvoorbeeld bepaalde aspecten van de architectuur van het pand goed belichten of juist een bepaald product in het oog laten springen? Het is dan ook verstandig om voor railverlichting systemen te kiezen, omdat deze zeer veelzijdig zijn. Hier kunt u dan ook diverse doelen mee behalen en de verlichting past altijd perfect bij uw pand. Laat uw railverlichting installeren door een expert Natuurlijk is het niet alleen belangrijk dat de railverlichting systemen veelzijdig zijn. U wilt ook dat de verlichting er professioneel uitziet en dat deze lang meegaat. Alleen zo haalt u het meeste uit uw investering in een goed lichtplan met railverlichting. Daarom laat u deze verlichting en de bijbehorende systemen het beste installeren door een expert…

Koelcontainer huren? Bij deze expert vindt u wat u zoekt
Zakelijke dienstverlening / juli 29, 2020

Wilt u een koelcel of een koelcontainer huren? Dat is Douven Verhuur hét bedrijf dat u zoekt. Douven Verhuur biedt een betrouwbare service als het gaat om koelcellen en -containers, en zelfs een koelaanhanger behoort ook tot de mogelijkheden. De medewerkers van dit bedrijf weten hoe belangrijk het is om uw etenswaren en dranken koel te houden, of het nu gaat om een bar op een festival of bij uw horecabedrijf. Ook cateringbedrijven lopen er wel eens tegenaan dat ze op plekken moeten leveren waar eigen koelingen niet voldoen. Of misschien verwacht u op een warme zomerdag meer koude dranken te verkopen dan u eigenlijk koel kunt houden in uw huidige koelingen. Op al deze mogelijke problemen heeft Douven Verhuur het antwoord. U kunt een koelcel of een koelcontainer huren, en deze wordt geleverd met eigen transport. Zo bent u verzekerd van een uitstekende service. Huur eenvoudig een koelcel of koelcontainer Een koelcel of een koelcontainer huren is een fluitje van een cent. U maakt een keuze uit verschillende formaten en types koelcellen en koelcontainers. Van de koelcontainers bestaat bovendien ook een vriesvariant. U kunt ook kiezen voor een koelaanhanger. Wanneer u weet wat voor u de perfecte optie is…

Beveilig uw bedrijfspand met toegangscontrole
Zakelijke dienstverlening / juli 21, 2020

Wilt u beter inzicht krijgen in wie er uw bedrijfspand binnenkomt? Wilt u uw pand beter beveiligen, bijvoorbeeld via een toegangscontrole? Bekijk dan eens de website van dormakaba. Dit bedrijf biedt producten, oplossingen en andere services om de toegang van gebouwen en ruimten te beveiligen. Ze hebben al meer dan 150 jaar ervaring in deze branche en hebben al vele klanten geholpen aan een veiligere werkomgeving. Niet voor niets staan deze professionals voor veiligheid, duurzaamheid en betrouwbaarheid. Beheer de toegang van uw medewerkers Een bekende en geliefde beveiligingsmethode is de toegangscontrole. Het systeem van dormakoba, ook wel SAP Access Control genoemd, kan dit voor u realiseren. Met dit systeem integreert u het beheer van toegangscontrolebesturingen en toegangsterminals direct in SAP. Op deze manier krijgt u inzicht in welke medewerkers toegang hebben tot welke ruimten. Daarnaast ziet u ook op welke dagen en tijdstippen uw medewerkers hier toegang toe hebben. Via het systeem kunt u dit eenvoudig zelf aanpassen en heeft u hier meer controle over. U kunt de toegangsrechten van medewerkers door middel van tijdprofielen, ruimtezones en speciale dagen wijzigen. Zo weet u precies wie er wanneer toegang heeft tot bepaalde ruimten. Een uitstekende service en vrijblijvend advies De toegangscontrole…

AOV online afsluiten voor goede verzekering

Veel ondernemers kiezen voor een AOV online afsluiten bij Veza verzekeringen. Waar het aangaan van een arbeidsongeschiktheidsverzekering voor andere ondernemers nog als een ongeoorloofde investering overkomt, bent u met deze AOV verzekering zeker van alleen maar voordelen. Er is namelijk geen tussenkomst van een adviseur nodig om een goede en betrouwbare AOV verzekering te regelen. Zo bent u voordelig voorzien van een vangnet als u door een ongeluk of ziekte niet in staat bent om tijdelijk of voor langere tijd te werken. Als ondernemer of ZZP’er is dit zeker iets om over na te denken, aangezien uw onkosten voor uw bedrijf en uw privéuitgaven gewoon doorlopen. Zelfstandig een AOV online afsluiten Als u een tussenpersoon of adviseur nodig hebt om u over de mogelijkheden voor een AOV verzekering te vertellen, dan bent u vaak redelijk duur uit. Een verzekering afsluiten via een verzekeringsadviseur brengt immers hoge kosten met zich mee en dan hebt u nog niet eens betaald voor de verzekering zelf. Bij Veza verzekeringen worden deze onnodige kostenpost voor u weggenomen, door de mogelijkheid te bieden om de AOV online af te sluiten. Dit doet u geheel zelfstandig aan de hand van de AOV Zelf Afsluiten tool. Dit geeft…

Een specialist in de verhuur van kantoorruimte
Zakelijke dienstverlening / februari 21, 2020

Wanneer u als zzp’er of mkb’er op zoek bent naar geschikte kantoorruimte, kan het best lastig zijn om een geschikte ruimte te vinden. Vooral als u specifieke eisen heeft, valt het vaak niet mee een goed pand te vinden. Veel verhuurders willen namelijk niet graag aanpassingen doen. Bovendien willen zij vaak dat u een langlopend contact afsluit, terwijl u liever flexibel bent en dus niet lang ergens aan vast wil zitten. Van Keulen Vastgoed – Verhuur is daarom uw ideale partner voor het vinden van de juiste kantoorruimte. Dit verhuurbedrijf verhuurt allerlei panden met handige kantoorruimtes en is zeer flexibel. Hier profiteert u namelijk van een korte opzegtermijn. Sluit u een contract af voor een langere periode? Dan past deze verhuurder de ruimte graag voor u aan, zodat deze helemaal aan uw wensen en eisen voldoet. Grote en kleine oppervlakten en flexibele contracten mogelijk Van Keulen Vastgoed – Verhuur verhuurt kantoorruimte met een oppervlakte van 15 m2 t/m 200 m2. Deze ruimten zijn vooral geschikt voor zzp’ers, startende ondernemers en beoefenaars van een vrij beroep die graag een flexibel contract afsluiten. Zo kunt u hier voor onbepaalde tijd een contract af te sluiten met een opzegtermijn van drie maanden. Hierdoor…

Outplacement
Zakelijke dienstverlening / februari 1, 2020

Outplacement? Wat is het en hoe werkt het? Outplacement is het herplaatsen van een ontslagen medewerker met behulp van een outplacementbureau. In essentie gaat het eigenlijk altijd om het vinden van een nieuwe baan bij een andere werkgever. Outplacement wordt meestal betaald door de organisatie die de werknemer ontslaat. Soms wordt het bedrag dat voor outplacement beschikbaar wordt gesteld afgehouden van de transitievergoeding waar de werknemer bij een gedwongen ontslag recht op heeft. Een outplacementtraject kan in essentie de volgende onderdelen of aandachtsgebieden bevatten: –      Omgaan met verlies, afscheid nemen –      Winst, kansen en uitdagingen –      Kwaliteiten en drijfveren –      Perspectief creëren –      Keuzes maken en koppelen aan de realiteit –      Scholing (opleiding) –      Intensieve bemiddeling en begeleiding naar een nieuwe baan –      Nazorg (is het nieuwe werk duurzaam). Outplacement besteedt dus aandacht aan het omgaan met verlies van het huidige werk van de werknemer, afscheid nemen, twijfels en belemmeringen ombuigen naar kracht; persoonlijke ontwikkeling en concrete bemiddeling naar een nieuwe baan. Outplacement kan ook worden ingezet bij burn-out Wanneer u ervaart dat er in uw situatie iets moet gebeuren, u onvrede voelt en het gevoel hebt dat alles u teveel wordt, dan is het tijd om stil te staan…

Hoe breng ik de stichtingskosten en exploitatiekosten voor mijn vastgoedproject in kaart?
Zakelijke dienstverlening / januari 15, 2020

Bent u op zoek naar een gestructureerde manier om de stichtingskosten en exploitatiekosten van uw vastgoedproject in kaart te brengen? Kies dan voor een betrouwbare partner, eentje die thuis is in de wereld van bouw en vastgoed. Een bedrijf wiens aanpak altijd klantgericht, professioneel, integer en transparant is. DDC Consulting is zo een bedrijf. Met meer dan 25 jaar ervaring met bouwkostenmanagement en meer, is dit de perfecte partner voor ieder project. Of het nu gaat om renovatie, nieuwbouw, beheer, herbestemming of sloop: dit bedrijf staat voor u klaar met een gedegen advies op het gebied van exploitatiekosten van uw vastgoed. De stichtingskosten van uw project inschatten Bij de aanvang van een nieuw project wilt u natuurlijk een inschatting hebben van de kosten die naar waarschijnlijkheid gemaakt zullen worden. DDC Consulting is dé specialist op het gebied van bouwkostenmanagement, waarvan het berekenen van stichtingskosten een belangrijk onderdeel is. Met een advies van dit bedrijf weet u zeker dat u goed voorbereid aan de slag gaat. Als het gaat om de kosten na de afronding van het project, bent u zeker ook bij dit bedrijf aan het juiste adres. Naast de stichtingskosten zijn zij namelijk ook gespecialiseerd in het adviseren over…

Safety Guard biedt u meer dan alleen objectbeveiliging
Zakelijke dienstverlening / januari 8, 2020

Objectbeveiliging is vaak noodzakelijk om uw bedrijf te beschermen tegen inbraak of vandalisme. Zowel tijdens als buiten kantoortijden kan objectbeveiliging plaatsvinden. Een bedrijf uit Lelystad waar u terecht kunt voor optimale beveiliging is Safety Guard. Dit beveiligingsbedrijf heeft al sinds 1998 voor vele bedrijven een optimale beveiliging mogen verzorgen. Maar niet alleen voor beveiliging kunt u hier terecht. De beveiligers worden namelijk opgeleid om meerdere werkzaamheden uit te voeren. Zo haalt u niet alleen een beveiliger in huis, maar ook iemand die schoonmaakwerkzaamheden kan uitvoeren, bezoekers te woord staat, administratieve of facilitaire zaken kan oppakken of BHV-werkzaamheden uitvoert in uw bedrijf. Daarbij verliezen zij natuurlijk nooit de focus op hun hoofdtaak, het beveiligen van uw bedrijf of organisatie. Uw wensen zijn de leidraad voor de beveiliging Natuurlijk hangt het volledig af van uw wensen wat de beveiliger voor werkzaamheden uitvoert tijdens de objectbeveiliging. In een persoonlijk gesprek wordt uitgebreid met u besproken wat uw wensen zijn, maar ook andere zaken passeren de revue. Bijvoorbeeld wat voor bedrijf u heeft en wat de bedrijfscultuur in uw bedrijf is. Safety Guard zoekt namelijk een beveiliger die past bij uw bedrijf en bijdraagt aan het behalen van uw bedrijfsdoelstellingen. Het is natuurlijk fijn…